tirsdag den 25. marts 2014

En drøm ... Nathalia Melo

Fredag den 18 april går en drøm i opfyldelse - jeg har nemlig fået en hel times p.t. træning af Mickey, med den verdens kendte professionelle atlet, Nathalia Melo - og så endda i Loaded Gym!

Jeg glæder mig - men er også lidt skræmt ... eller spændt på hvor hårdt hun kommer til at tæske mig rundt i det center !! Hun er jo bomstærk og møg sej - virkelig et forbillede :O)


Hun konkurrere over hele verden - og kommer også til Loaded cup i år - og så er hun bare møg hammerende top trimmet!

Jeg glæder mig helt vildt - og håber hun kan give mig nogle gode tips - og om ikke andet en ordentlig en på opleveren :O)

1 kommentar:

  1. Wow, det skal nok blive en helt fantastisk oplevelse - hun er jo toppen! :D

    Anna - wonderwomanwannabe.dk

    SvarSlet