mandag den 18. november 2013

Fantastisk lækker snack ...

Jeg har opdaget en ny lækker snack ...

Når sukker /slik trangen melder sig - og det gør den altid når jeg får sat mig i sofaen om aftenen - eller sidst på eftermiddagen hvor "voksen ulvetimen" (som vi kalder det her hjemme) opstår ... ja så kan man nemt komme til at falde i og nappe et stykke chokolade - eller andet usundt sukkerholdigt.

MEN nu har jeg fundet et virkelig godt alternativ - det er ikke raket videnskab - skal ikke bages, tager ingen tid og feder langt mindre end sukker : nemlig FROSNE druer.

 

Det smager lidt af en blanding af sodavandsis og vingummi.
Druer er jo ikke den sundeste frugt vi kan spise, da der er rimelig meget frugt sukker - MEN man kan heldigvis ikke spise så mange af gangen - OG de tager toppen af lysten til sukker så man undgår slik og chokolade. Ta dem ud af fryseren 5´-10 min inden du vil spise dem så er de bedst.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar