onsdag den 15. januar 2014

Hovsa! Lidt om shopping ...

Okay 2014 er i den grad skudt i gang - vi er allerede inde i den gode hverdags rytme her hjemme. Skole, arbejde, træning, madpakker, vasketøj, tidlig op, mere vasketøj, legeaftaler, sport, musik undervisning og madlavning fylder vores dage .. puha synes der er fart på.

Lige om lidt begynder den virkelige virkelighed i forhold til min (Mettes) målsætning - lige om lidt hedder den 2 x træning om dagen flere dage om ugen. Det betyder MEGET tidligt op for at cardio træne - og meget sent i seng for at nå det hele. Meen det skræmmer mig ikke - SLET ikke! jeg glæder mig - for jeg synes jeg kan se forandringer på min krop. Jeg synes jeg bliver stærkere for hver dag der går - og jeg elsker det!! Mine arme tager stille og roligt form -mine ben bliver stærkere i squat og mine lår er fastere end  nogen sinde. Jeg bliver SÅ motiveret når jeg ser de her resultater - det er jo derfor jeg knokler min R.. i laser 6 gange om ugen :O)


Min motivation er i top - uden tvivl!

En af de ting der med garanti er med til at holde min motivation høj er - hvor overfladisk det end lyder, men man er jo nød til at finde ud af hvad der virker for en, er alt det lækre sportstøj jeg elsker at træne i.

I går var jeg i Nike - Bruns galleri Århus - og jeg elsker den butik!! de har altid de fedeste vare i butikken og servicen er HELT i top! bestemt anbefalelsesværdigt.

Jeg fik shoppet nogle helt fantastiske ting - og hvis du sidder der ud og er Nike fan, ja så læs videre her  - for lige nu har de, de MEGET efterspurgte "Just do it tights" på lager ...


De er helt sorte - med skriften "Just do it" hele vejen ned af benet. De koster 450 kr og kan fås i den farve vist her (sort m. pink) eller i sort med grå skrift.

De andre med det klassiske 80´er NIKE logo på benet er ligeledes helt lange tights i sort, kun brudt af
NIKE i pink med hvid - så fede! de koster 300 kr.

Sports bh´en / toppen er fra deres sprit nye kollektion - og den bliver jeg bare super glad i låget af. Jeg synes den har de mest fantastiske glade farver - og så elsker jeg at der er både pink, gul og sølv i så man har mulighed for at sætte f.eks. snørrebånd eller toppe til i forskellige farver - elsker den. Den koster 300 kr.

Armholderen til iphone har jeg egentlig været modstander af - og har et fint mavebælte til min tlf/musik - MEN efter jeg er begyndt at squatte og dødløfte en hel del mere end tidligere synes jeg bæltet er i vejen de dage jeg træner lower body  ... så nu prøver jeg dette. Det er købt i TIGER til sølle 30 kr. og findes i 3-4 forskellige fede farver.

Nå ja, og så kom jeg lige til at bestille de sprit nye Six Deuce tights fra www.loaded.dk - jeg synes det er de fedeste tights ever! GLÆDER mig til postmand Per kommer forbi med dem, så jeg kan træne amok i dem :O)

Man skal ikke gå ned på udstyr .... vel?

3 kommentarer:

  1. av av av noget lækkert træningstøj du kan føje til din i forvejen vildt lækre samling!!!! :-)

    SvarSlet
  2. Nøj virkelig lækre ting :)

    SvarSlet