fredag den 31. januar 2014

Status - 30.01.14

30 december 2013 lavede jeg et status indlæg på min form - og nu gør jeg lige det samme her præcis en mdr. senere. Som sagt vil jeg gøre det til en fast ting den sidste dag i hver mdr. - så I kan se min udvikling.

Som altid er det svært selv at se når man er midt i det - og de her billeder med 1 mdr. mellemrum hjælper mine øjne (og hjerne) til at forstå at der rent faktisk sker noget ...

Status lige nu er at jeg føler mig lidt som en flødebolle. Jeg spiser og spiser - og ligger over i kalorier for at bygge muskler. Min vægt d.d. er 61,9 kg - hvilket er 3 kg mere end da jeg startede - og det har jeg det lidt svært med. Jeg er en cardio lover - der elsker at svede ... og lige nu er den eneste cardio jeg laver de 15 min. jeg varmer op før hver styrketræning. Jeg savner at tonse igennem på et løbebånd og kamp svede - men som min træner siger, skal der bygges op før vi kan skrælle af - så jeg må holde ud lidt endnu.

Jeg kan begynde at se muskler rundt omkring og det er super motiverende - min r... bliver (endelig) strammere og mine skuldre vokser.

I får lige et billede fra i går den 30/01/14

RIGTIG mange af jer spørger hvad jeg spiser - og selvom det føltes som om jeg lever af kylling og grønsager får jeg naturligvis også andre ting- så jeg poster lige en dags madindtag i morgen :O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar