mandag den 6. januar 2014

Farven på Bikinien?

For noget tid siden spurgte jeg på Facebook hvilken farve folk fik på nethinden når de tænkte på mig - altså hvilken farve er jeg? - jeg spurgte med henblik på at komme et skridt nærmere farven på den bikini jeg skal stå på scenen i til september...
90% svarede PINK! Ikke så sært, for jeg er en pink pige der ofte har pink på - og ejer ret meget i pink. MEN jeg tror jeg er lidt forbeholden overfor netop denne farve da alle vil forvente at jeg vælger den.

5% svarede gul  - jeg elsker gul, men er meget i tvivl om denne farve er for fersk.
5% svarede mint/isblå - og det aner jeg ikke hvordan jeg skal forholde mig til?

Jeg selv har overvejet laks/pink/orange ...
Da jeg så postede det her billede på min Facebook side og så var der ellers 90% der skrev isblå/ mint! så nu er jeg VIRKELIG i tvivl.


Den 02/02/14 skal jeg mødes med hende der skal lave min bikini - og vælge farve, sten, have taget mål mv. - så der skal jeg have en ide om hvad jeg ønsker mig.

Min træner Mette Lyngholm havde en lys blå / baby blå bikini på til hendes første konkurrence og selv siger hun at hun synes den var for sart - for lidt kant og kontrast og præcis sådan har jeg det med den blå farve


- jeg er ganske enkelt bange for at "forsvinde" og det er jo det sidste jeg ønsker. Jeg ønsker alt den opmærksomhed jeg kan trække ...

Så tænker jeg: Hvis nu den er mere mint end den er blå?

Hvad tænker I der ude bag skærmen - hvilken farve tænker i kunne klæde mig? jeg har som i kan se lyst hår - og blå/grønne øjne ...
Jeg kunne godt tænke mig at høre .- jer der måske ikke kender mig sådan personligt - hvad tænker I?


4 kommentarer:

  1. Hvad med turkis(grøn)? Den top du har på på det nederste billede er super flot til dig i farven :)

    - Line

    SvarSlet
  2. Det første jeg tænkte på var lilla! :-)

    SvarSlet
  3. Hvad med hvid med pink og røde palietter.

    SvarSlet