tirsdag den 31. december 2013

Rygtræning ...

Jeg elsker upperbody træningen. Jeg elsker at træne ryg, skulder, bryst - måske fordi det er der jeg er stærkest - eller rettere der jeg føler mig stærkest. Mine ben/balder/lår er dem jeg skal arbejde mest med - eller der hvor jeg er nød til at gøre en ekstra indsats for at kunne stå klar til september. Det er mine største svagheder - og der hvor jeg er nød til at kæmpe hårdest. - Det gør ondt at træne lower body - både mens man træner og dagen efter - men langsomt begynder jeg at holde af denne træning også ...

Min upperbody kræver også en hel masse, men her er jeg ikke så bekymret for om jeg når det  - det skal jeg nok! Jeg er topmotiveret når det er upperbody dag (dvs. 3 dage om ugen) - og jeg elsker at øge i vægt - og have følelsen af at være HELT smadret i overkroppen ... så skønt!
Jeg synes der på 4 uger er sket en lille smule med ryggen og de sidste par uger har jeg postet lidt rygbilleder på min ínstagram (Navn: Nulde) - og dem skal i ikke snydes for .... så kan I også følge med i min kommende udvikling.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar