søndag den 2. februar 2014

En dags mad ...

RIGTIG mange spørger til min kost - og lige nu følger jeg en kostplan, der ligger over mit kalorieforbrug - en lille smule, for at jeg kan bygge muskler.

Jeg har det RIGTIG svært med at skulle spise de (synes jeg) store mængder mad som jeg gør - puha et halvt kg kylling/fisk om dagen ... og 1 kg grønt!!!

Nå men de fleste dage går det okay.

En dag kunne f.eks. se således ud:

Morgenmad:
Skyr rørt med protein pulver, en halv banan og lidt frysetørret hindbær - på andre dage er det 70Gr. havregryn med protein pulver og skummetmælk.



Mellem snack - 30gr. usaltet nødder + et par gulerødder

Frokost
f.eks. 150 gr. laks - 100 gr. kernerugbrød - 1/2 avokado - 100 gr. hytteost - masser af grønt.

 
 
Inden træning - 1 stk frugt + preworkout.
Efter træning - 1 Protein shake (på vand)
 
Aftensmad
100gr. brune ris - 300 gr. kylling (ikke alt er vist på billedet - 300gr. er meget!!) 350-500 gr. grønt.

Aftensnack
Skyr rørt med protein evt. med lidt toppings iform af halvt stykke frugt eller et par hakkede mandler.

1 kommentar:

  1. Det lyder som en god plan, men puha - 1 kg grønt! Har du nogle gode tips for, hvordan man nemmere kan få så mange grønsager ned? (Også fordi de kun er fordelt på 2 måltider nærmest!)

    SvarSlet