tirsdag den 18. februar 2014

Formen på stængerne ..

Efter træning i dag (med meget ømme glutes) øvede jeg lidt posering og jeg synes der sker lidt med de små stænger lige for tiden. Jeg har sat hårdt ind på de skrå nedre mave muskler (tak til TRX) og synes jeg kan begynde at se forbedringer elsker simpelthen følelsen af at jeg former min krop ....  I'm fucking addicted og det motivere mig helt Vildt meget!!! Jeg er min seje Coach Mette Lyngholm evig taknemmelig for hvert et lille fremskridt jeg gør mig ... Tak! Makes me keep pushing my self!




1 kommentar:

  1. Wow, du har virkelig smækre og lækre ben! Jeg har fulgt dig et stykke tid på Instagram, men først fundet din blog nu - og du er jo om muligt endnu mere inspirerende herinde! :D Jeg glæder mig til at følge din vej mod scenen :)

    Anna - wonderwomanwannabe.dk

    SvarSlet