søndag den 9. februar 2014

Fresh Fitness Århus

RIGTIG mange (og tak for det) har skrevet til os vedr. min ( Mette´s) funktion i det nye FRESH fitness center her i Århus - som i kunne læse den anden dag, er Mickey frontfigur og får sin daglige gang der nede. Det bliver helt sikkert i hans ånd og i hans gode humør - og det i sig selv er jo fantastisk.

Han har jo efterhånden en hel del år på bagen i denne fitness verden, og kender gud og hver mand! Derfor er det også ham der sætter holdet af instruktører og "blæksprutter" som det hedder - og her er det naturligvis toppen af poppen han stiler efter ...

Min funktion i det nye center - ud over at jeg kommer til at straffe en hel masse jern :O) bliver at undervise - i hvilke hold, kommer der en udmelding om på senere tidspunkt  - samt aften/weekend vagt i receptionen  - så jeg vil helt sikkert være synlig og tilstede der nede - og det glæder jeg mig til. Jeg glæder mig til at komme ud og undervise igen - og jeg glæder mig til at møde alle jer skønne medlemmer.

Ses vi ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar