lørdag den 15. februar 2014

Morgen mads klatkager

Morgenmad - hvis du er kørt kold i dine morgen havregryn - eller som i mit tilfælde mine havregryn med proetin og banan - ja så kan du da bare lave dem til kager :O)

1 sccop protein (smag efter ønske) - feks. denne fantastiske Chokolade protein fra Bodylab  !! 
75 gr. havregryn
1/2 banan
1 tsk. mandel mel.
1 æggehvide

Bland det gele sammen - "klat" det ud på en rist med bagepapir g bag dem ved 180 grader i ca. 15-20 min. 

spises lune så er de bedst :O) HAPS!


 
 
 

Den super lækre protein kan købes hos bodyman - lige HER!  

Produktinformation:
Bodylab Whey 100 er et naturligt proteinpulver udvundet af komælk. Bodylab Whey 100 består af en blanding af 100 % rent udenatureret valleprotein-koncentrat og valleprotein-isolat af højeste kvalitet. Valleprotein er kendt for sin alsidige aminosyreprofil hvilket giver produktet en bred vifte af anvendelsesmuligheder.

I forhold til andre proteinkilder besidder Bodylab Whey 100 en høj biologisk værdi og indeholder 24,4 % forgrenede aminosyrer (BCAA), hvilket gør det til en optimal kilde til ekstra protein. Valleprotein optages meget hurtigt i kroppen, og er derfor ideelt som tilskud efter træning.

Bodylab Whey er instantiseret og kan opløses ved omrøring i vand, mælk eller juice. Bedste resultat fås dog ved anvendelse af en Bodylab Shaker.

Produktet smager godt og er ikke tilsat nogen former for sukker.

1 kommentar:

  1. Uh, jeg elsker klatkager! Det er faktisk tit jeg bevist laver dobbelt portion af min havregrød og dagen efter laver den til klatkager eller én stor kage i ovnen. Det er fantastisk at kunne eksperimentere med de samme madvarer i helt nye kombinationer, især når man spiser efter en kostplan ;)

    Anna - wonderwomanwannabe.dk

    SvarSlet