tirsdag den 23. juli 2013

Fra A – B med ny yndlings-app…!

Vi har tidligere fastslået, at der findes mange måder at blive motiveret på og hvad man går efter at opnå er heldigvis lige så forskelligt som der er mennesker og meninger. Da jeg fik min cykel retur valgte jeg at downloade mig en app, der kan fortælle mig, at jeg rent faktisk har flyttet mig fra A – B. Den hedder OUTFRONT og basisudgaven kan hentes gratis i App Store. 

Nedenfor er et udpluk af skærmbilleder og resultatdokumentation – og hvis der nu skulle sidde nogle cykelsports-sagkyndige, talorienterede, petitessefokuserende, performanceevaluerende rigtig søde mennesker og læser med, så husk at vi fokuserer på App´ens fuktioner og ikke eksempelvis på den relativt lave gennemsnitshastighed…!



Sådan ser den ud i App Store


Sådan ser forsidebilledet ud



Sådan ser det ud, når nøgletallene for dagens tur er udregnet



Sådan ser det ud, når den viser dig en præcise rute (der kan zoomes for højere detaljegrad)

Sådan ser det ud, når man er lidt photonørdet og gerne vil vise omverdenen sin tur ... 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar