tirsdag den 19. februar 2013

Puls ur - Polar, på tilbud.


Det er da bare lidt sjovere at træne når man efterfølgende (og undervejs) kan følge med i hvor højt ens puls ligger - Hvor mange kalorier man forbrænder, hvor længe man har ligget på makspuls - hvor længe man har trænet osv. osv.

Jeg (Mette) har netop købt pulsuret ovenfor fra Polar - naturligvis i Pink.


Pulsur som dækker de flestes behov

Polar FT4 pulsuret er som skabt til træning i motionscenteret. Uanset om det drejer sig om spinning, holdtræning eller intervaltræning på løbebånd er dette pulsur en super træningsmakker.  Uret kan samtidig også gemme op til 10 træningsfiler med tilhørende pulsdata.
Dette pulsur er meget stilrent i designet og kan med fordel også bruges som et hverdagsur. Det har også fået en lang række nye funktioner. Alt sammen til en pris, der nok skal gøre Polar FT4 til en ny bestseller i Polars serie af pulsure.
Nogle af pulsurets funktioner er listet herunder:
- Har stort og tydeligt display
- Vandtæt ned til 30 meter
- Kan gemme op til 10 træningsfiler
- Ugentlig opfølgning på dine træningsdata
- Puls vises enten i slag pr. minut eller i %
- Baggrundslys (natlys)
- Knaplås - Virker som en tastaturlås man kender fra mobiltelefoner
- HeartTouch - pulsuret kan betjenes uden at skulle trykke på en knap
- Har en grafisk zone indikator
- Trænings-målzone baseret på puls, med synlig og hørbar alarm
- Gennemsnitlig og max puls i træningspasset
- Viser den samlede træningstid
- Kalorieforbrug - Polar OwnCal
- Kodet pulssignal - Polar OwnCode
- 12 eller 24 timers ur med alarm og snooze
- Har flere tidszoner
- Viser dato og ugedag
- Batteriet kan udskiftes af brugeren selv





LIGE nu er det på tilbud hos www.maxpuls.dk - til 499 kr. LIGE HER!

Der er super hurtig levering - 2 hverdage, og jeg (Mette) har netop modtaget mit - og glæder mig helt vildt til at træne med det for første gang i morgen.

Min vurdering af uret er super positivt. Det er nemt at betjene - nemt at finde rundt i (menuen) og selvom jeg havde lidt begynder vanskeligheder med selve brystmåleren - har jeg nu fundet ud af at sætte den så den sidder uden at genere og uden at miste signal til uret. Hemmeligheden er at sætte måleren ude til venstre (lige foran hjertet) - selvom der i manualen står at den skal sidde centreret.

Jeg elsker at det ikke er stort og klodset, men i den grad er feminint og fylder meget lidt på armen. Det er på ingen måder i vejen for træningen - og selv når jeg har boksehandsker eller håndbind på er der plads til uret. Nå ja, og så elsker jeg at det pink ;O)


1 kommentar:

  1. Tak for dette skønne indlæg, har selv købt uret efterfølgende - og det er jo bare fantastisk!! Pludselig opdager man hvor meget maskinerne i centeret snyder med kalorieforbrændingen - crosstraineren i centeret viser 50% større forbrænding end pulsuret!
    Tak for en fantastisk side, i er virkelig inspirerende og rart at i er så ærlige og nede på jorden (mange fitnessbloggere smider kun billeder ud hvor de er total perfekte)!
    Håber Mickey snart får sit eget center op at køre, og at det bliver i Aarhus - så har han ihvertfald sit første medlem her :)
    Mvh Kathrine

    SvarSlet