tirsdag den 8. oktober 2013

Fantastiske senge ... en god nats søvn !

Vi har skrevet om det før - men gør det lige igen...vi kigger nemlig stadig efter en ny seng. Som vi skrev sidste gang jeg skrev om senge, synes vi virkelig det er en Jungle - den der sengeverden..
Men når man er så aktiv og træner så meget som vi gør, er det bare usandsynligt vigtigt med en god nats søvn ...

 Puha - hvad skal man vælge - hård, blød, stor, lille, med eller uden elevation - nasa skum eller bare alm. madras - topmadras - ja udvalget er jo uendeligt!!! Hvordan finder man hoved og hale i det?

Er det noget med at tage rundt til samtlige sengeleverandører og rent faktisk ligge sig i alle de senge man kan finde - og afprøve dem?

Den anden dag faldt jeg over denne hjemmeside - se de Fantastiske senge her ...





Det er jo umuligt at finde ud af hvad man skal vælg ... ik?
 
Ud over de fantastiske senge her  - ja så har de også bare rigtig meget andet lækkert, som jeg sagtens kunne købe mig fattig i ... (ja jeg kan godt ønske mig andet end sportstøj ;O))
 





 
GODT det snart er jul, så man kan skrive ønskeseddel...

1 kommentar:

  1. Søvn er virkelig vigtigt. Der er bare alt for mange der undervurderer det.

    SvarSlet