mandag den 7. oktober 2013

Mavetræning - og et tip om super godt udstyr

For noget tid siden satte vi os for - faktisk begge to - at det der forbandet (ja! det er forbandet SVÆRT!) mave/core Abilica -trænings hjul skulle blive en del af vores træning..

Jeg har altid været dybt fascineret af de der hardcore muskelbundter der så let som ingenting mestre netop dette hjul - og gerne lige 10-20 hurtige i streg ... x 3!!

Ved I hvad det er for et hjul jeg snakker om? Det er det HER!
Vi synes det er en mega hård øvelse - men på en eller anden måde fed at kunne :O) (og så er den virkelig effektiv)
 
Vi blev spurgt om vi ville teste "Abilica wheel" - og det har været en sjov udfordring.
 


 
Efter en del træning er jeg (Mette) nu oppe på at kunne lave 10 holde pause, lave 8 - holde pause og så lave 6. Jeg synes det er SINDSYGT HÅRDT!
Jeg vil sige at Abilica Wheel - hjulet har lært mig en del - og fordi der er dobbelt hjul på, kan man ret hurtigt finde balance-punket og det i sig selv er en hjælp. De skriver selv om hjulet:
 
Effektiv træning af mave, ryg og skuldre.
Eftersom du blivere stærkere ruller du længere og længere ud. For ekstra mavetræning løfter du knæene op fra gulvet, og rører kun gulvet med tæerne, samtidigt med du holder ryggen strækt. Dobbelhjulet giver en god stabilitet. 
 
Siden HER har i øvrigt RIGTIG meget fedt trænings udstyr - og hvis jeg skulle ønske mig en ting fra deres side, er det helt bestemt en crosstrainer  - vil vildt gerne have sådan en herhjemme, til morgen (og aften) cardio - og Abilicaonline.dk  har et virkelig stort og lækkert udvalg af netop crosstrainere  - se selv lige HER!
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar