onsdag den 23. oktober 2013

Løbetræning ...

Jeg er gået i løbetræning...

Jeg starter jo hos Mette Lyngholm den 01/11/13 - og jeg glæder mig!! Der er ikke så meget jeg kan forberede inden da - ja andet end at løbe /cardio træne helt åndsvagt meget - så det gør jeg!

 Jeg synes det er lidt svært at finde glæden ved at løbe - det keder mig! MEN jeg gør det - og bliver mere og mere glad for det i takt med at løbeformen kommer igen. Det er en god måde at starte træningen - og super god cardio. Jeg prøver lidt interval løb ala Tabata, meeen der går nok lige lidt tid inden jeg har helt styr på det der spurt / meget hurtigt løb på løbebånd - det kræver altså bare lige lidt teknik (modsat i naturen - MEN jeg løber ikke ude når temperaturen rammer køleskabs koldt!!!)

Jeg skal nok komme til at elske det - eller i hvert fald synes det er okay -meeeen der går nok lige en rum tid. God musik i ørene er naturligvis et MUST!


Easy? -nope! Men det hele værd!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar