onsdag den 2. oktober 2013

Nye - længe efterlyste trænings bukser i hus!!!

Yaiiiii ENDELIG lykkes det mig at finde netop de trænings bukser, som jeg SÅ længe har ledt efter!!

Det er de her lækre lange tights fra Gina Tricot



- som jeg spottede med det samme da de kom online - men desværre var de på 1 dag udsolgt i både online shoppen og i de fysiske butikker.  Jeg har jævnligt tjekket den butik vi har her i Århus - og den anden da var jeg så heldig at de havde fået et par retur fra en fortryder ... JUBIIIIIIIIIII!


I går havde jeg dem så på til første træning - og jeg synes de er SÅ fede! Og så bliver man bare lidt stærkere - lidt mere motiveret og top glad af at træne i noget man synes er lækkert ... ik?



3 kommentarer:

  1. De er helt vildt lækre!
    Skal virkelig også på jagt efter et par nye trænings bukser - mine er alt for højtalejet :/
    Kan du foreslå andre mærker? (lader jo desværre ikke til at dem der er til at få fat i) :(
    Malene

    SvarSlet
  2. hvordan er de i størrelsen?

    SvarSlet
  3. hvordan er de i størrelsen?

    SvarSlet