fredag den 15. november 2013

Mit helt eget "Sports walk in closet"

Det er vist ikke længere nogen hemmelighed at jeg (faktisk vi) har rigtig meget sports tøj - og ikke mindst sko. Uden det skal lyde som en dårlig undskyldning - for man skal aldrig undskylde udstyr (eller gå ned på det for den sags skyld) så er vi næsten lige så meget i sports tøj som i alm. tøj.

Jeg har længe været træt af den store kommode med skuffer hvor det hele har ligget hulter til bulter - og har alt for mange gange hevet det samme op af skuffen fordi det lå øverst - og var kommet ind i en rutine hvor jeg brugte de samme 2-3 sæt til hver træning ...

Jeg elsker farver - og har ingen problemer med at skille mig ud når det kommer til sportstøj. Det er ligesom til træning man kan skeje ud i neon gul - skrig pink eller orange - alle de farver man ikke umiddelbart har på til hverdag og på job. elsker det!

Jeg har længe drøm om at få mit sports tøj op at hænge - på en overskuelig måde - hvor jeg kan få brugt alle de fine ting jeg har, og ikke bare de samme 2-3 sæt.

Mickey legede handyman og wupti 1 time senere havde jeg mit helt eget "Walk-in-sports-closet" - og jeg ELSKER det!!

 
 

 
 

 


 Det gik så også lige op for mig HVOR meget jeg har fået samlet mig igennem de sidste 4-5 år - GULP! (det er er EFTER grovsorteringen hvor meget røg ud ..... )

2 kommentarer:

  1. Neeej hvor ser det lækkert ud! :-) Har du så to skabe? det her, og et til alt dit almindelige tøj?

    SvarSlet
  2. Hold da op hvor har du meget! Jeg skal helt sikkert også have sådan et skab. Men jeg synes at sportstøj er så dyrt :-(

    SvarSlet