søndag den 3. november 2013

Hvad kunne du tænke at vinde…?

Konkurrence i fitnessdk

Nogle bruger forsøgsdyr, andre forsøgspersoner – jeg har valgt at bruge mig selv…!
Den dybe forståelse for kroppen og hvordan den reagerer og agerer i forskellige situationer og stadier har jeg – åbenbart – valgt at erhverve mig via egne erfaringer. Jeg har både været elitedivisions fodboldspiller, træningsfreak, yo-yo træningstosse, super overvægtig, professionel fitnessatlet, lidt for tynd, træningstræt, fitnessiværksætter og alt derind imellem.

Jeg var derfor heller ikke helt sikker på hvordan det ville føles da jeg kom op med ideen til konkurrencen, men på den anden side har vi jo valgt at hudløst ærlige, så derfor lavede jeg følgende konkurrence

Konkurrencen er nu slut i fitnessdk, men derfor synes jeg også du skal have muligheden for at gætte & vinde, så fra mandag d. 4/11 til og med søndag d. 10/11 har du muligheden for at komme med dit bud og samtidig komme med dit ønske til en potentiel præmie og til hvad du kunne tænke dig at vinde. Jeg aner ikke hvor mange der har lyst til at vinde og hvod mange der gætter rigtigt, så vinderen bliver fundet via en kombination af det rigtige svar, præmieønsket og en ærlig forklaring på, hvorfor netop DU skal vinde.

Held & Lykke

3 kommentarer:

  1. Mit gæt er 25 kg.
    Hvis jeg vinder vil jeg ønske mig et pulsur som præmie.
    Jeg er, meget inspireret af jeres blog, kommet rigtig godt igang med træningen, efter 1½ års pause. Jeg træner fast mindst 5 gange om ugen.Det ville bare være lidt sjovere og også blive mere målrettet, hvis jeg kunne følge med på et pulsur. Jeg er sikker på, at jeg kunne optimere mine resultater, med sådan en pink sag på armen :-)
    Tak for en spændende og inspirerende blog, som bestemt har stor indflydelse på min motivation.
    Vh. Charlotte

    SvarSlet
  2. Venter i spænding på det rigtige svar :-)

    SvarSlet
  3. Hej Charlotte :-)
    Mange tak for dit gæt og må jeg starte med at gratulere dig med at være kommet rigtig godt igang med træningen. Det varmer oprigtigt vores fitnesshjerter når du har ladet dig inspirere af vores blog og dets indhold. Det er feedback som din der gør, at vi bliver motiverede til fortsat at være kilde til Jeres motivation på forhåbentlig adskillige niveauer.
    Du har gættet helt korrekt; 25 kg. røg der på et år - fra 103 kg. til 78 kg. Dit gaveønske i form af et pulsur ligger imidlertid et godt stykke fra mit (desværre stadigt) dagpengebudget, så det jeg til gengæld kan tilbyde er mine kompetencer som blandt andet Personlig Træner, Kostvejleder og Mental Coach :-)
    De bedste hilsner
    Mickey Oliver

    SvarSlet