mandag den 25. november 2013

Hvem sagde pillevrag? - men i den mindste med stil :O)

RIGTIG mange af jer har skrevet til mig - efter at have postet et billedet af min nye lyserøde pilleæske på instagram her i weekenden:


Nu er det jo ikke fordi det skal lyde dramatisk - MEN det her fitness forløb jeg har kastet mig ud i - kræver bare at jeg tager lidt flere tilskud end jeg plejer. Det er vigtigt at kroppen kan følge med både mht. energi, styrke, udholdenhed, - og så er det naturligvis vigtigt at den får de nødvendige indtag af vitaminer og mineraler - derfor ser mit "Køkken-tilskuds-skab" sådan ud de næste mange mdr:

 
Og min pilleæske ser sådan ud:
 

I denne opstarts fase er pilleindholdet: (alt sammen fra Gymnordic.com)
Morgen: Black burn x2 + Fiskeolie x1
Middag: Fiskeolie x 2
Aftensmad: Multiviamin - Optiwoman eller denne multi vitamin x 2
Inden seng: Magnesium x 2

Snart tilføjes: D-vitamin og ved hård træning evt. koffein piller.
 
Æsken - der er virkelig smart! er købt på ebay - nærmere betegnet lige HER!
 

Så nu er jeg hende med en ugentlig pilleæske - men HVOR er det nemt, og man glemmer ikke hvilke piller man har taget - eller i det hele taget at tage dem. Den er nem at have med i sportstasken og så er den pink :O) lige mig ...
 
 

3 kommentarer:

  1. Camilla Enevoldsen25. november 2013 kl. 01.39

    Hej Mette,

    Jeg overvejer at købe Gymnordics proteinpulver (100% whey protein), men ville da gerne høre din vurdering af det? Især mht smag. Jeg bruger pt Fitnessgurus produkter, men de er lidt dyrere en GN, og derfor tænker jeg at skifte. Stiller selv op til NC 2014, så udgifterne til sporten er i forvejen store.

    Mvh Camilla

    SvarSlet
  2. Hvorfor tager du alle de vitamin-piller, når du spiser normale mængder sundt mad? Regner du med at udvaske flere vitaminer når du styrketræner? Det virker mærkeligt i min verden!

    SvarSlet
  3. Hej,
    ved at det er et lidt gammelt opslag jeg kommenterer på, men jeg håber alligevel, at du ser det, og har tid til at svare :-) Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvorfor du tager de BlackBurn-piller? Jeg tænker at med al din træning og god mad, så må din forbrænding være god? Jeg overvejer selv at købe dem, men det skræmmer mig lidt med den slags piller - jeg tænker på, hvilke processer de går ind og påvirker, og om det på nogen måde er usundt. Går selvføglelig ud fra, at Gymnordic ikke sælger noget, der er direkte skadeligt.
    Håber meget på at du vil svare mig :-)
    Mvh Nanna

    SvarSlet