fredag den 8. november 2013

Nutramino Protein Smoothie Passion/Peach - nam nam

Har fået en total yndlings "dessert" - i ved, efter min træning dessert. Jeg har egentlig aldrig været ret vild med de på forhånd shaket drikke - men denne slår mine smagssansers ben fuldstændig væk under mig - det er helt på højde med is og kage (følelsen af selvforkælelse er i hvert fald den samme - bare uden dårlig samvittighed)

Har i smagt den nye

Nutramino Protein Smoothie Passion/Peach?

 
Den er virkelig lækker!! Virkelig! (og nej de får jeg ingen penge eller noget som helst credit for at skrive - det er helt min egen smag og holdning)
 
Hvis ikke du har prøvet den - go try it!
 
 
 
AnvendelseDrik den lige efter træning i forbindelse med genopbygning af dine muskler, eller i din hverdag for at sikre, at du får det protein, som du skal have i din daglige kost for at understøtte de resultater, du ønsker af din træning. Den største effekt fås, hvis den drikkes senest 30 minutter efter træning.
 
Den indeholder 25 gr. protein - og kun 188 kalorier, så den er helt perfekt inden for de 30 minutter efter endt træning :O)
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar