onsdag den 20. november 2013

Stiletter .... til konkurrencen.

Selvom der er lang tid til September (for det er der ... basta, ellers får jeg stress) så er jeg begyndt at kigge på sko til konkurrencen. Jeg tænker at jo før jeg får dem hjem, godkendt (ad DBFF) får dem gået til - og vænner mig til dem, jo bedre.
 
Jeg vil lige vise jer nogen af dem jeg har kigget på - er dog stadig i tvivl med hensyn til reglerne omkring Guld/sølv - for egentlig er jeg helt klart mest til guld (ejer kun guldsmykker) - men kan se at stort set alle atleter fra sidste år havde hvide/sølv stilletter på ...

Der ud over er der følgende regler:
- ingen plateau dvs. højest 0,6 cm foran
- Hælen må højest være 12 cm

Hvilken sko kan I bedst lide?

Sko nr. 1



Sko nr. 2
 



Sko nr. 3




 
Sko nr. 4


 
 
Sko nr. 5

Sko nr. 6


Sko nr. 7


Hvad ville I vælge? og hvorfor ?

De koster alle sammen omkring 200 kr. plus levering, så jeg kunne godt finde på at bestille et par stykker hjem - og finde lige præcis den sko jeg befinder mig aller bedst i - så det ikke er noget jeg tænker over på konkurrence dagen (får nok andre ting at gå op i ;O))



 

7 kommentarer:

  1. Jeg synes helt klart stilette nr 2. Den er godt nok sølv men det er mest pga stilen jeg er vild med den. Den er enkel hvilket jeg synes den bør være for ikke at flerne fokus fra det du er der for. At vise en total veltrænet bikini krop - derfor (:

    SvarSlet
  2. To! Synes jeg er pænest :) hvor køber du dem henne? Og ved du reglerne til bf?:)

    SvarSlet
  3. Jeg stemmer for nummer 5 faktisk! Synes de er de mest elegante af dem allesammen :)

    SvarSlet
  4. Det kommer jo lidt an på om din bikini skal være i en kold nuance (sølv-ish) eller varm nuance (gylden). Umiddelbart tror jeg at sko nr 6 vil være bedst på scenen. Mener de mindre lidt om dem Mette Lyngholm havde på til DM, og dem lagde jeg særligt mærke til, da jeg synes de var rigtigt fine, og fordi der var en lidt bred rem med bling, fik det hendes fødder til at se meget feminine ud, altså hvis du spørg mig :)
    Generelt tror jeg at én ting er om skoene er pæne tæt på, noget andet er hvordan de ser ud på scenen. Og der tror jeg det vil være bedst at gå efter jo mere bling jo bedre.
    Men de er jo alle rigtigt fine :)

    SvarSlet
  5. Hejsa;) Hvor har du fundet skoene henne ;)

    Mvh. Louise

    SvarSlet
  6. Hvor har du fundet stilletterne henne? :)
    hilsen trinenorly@hotmail.com

    SvarSlet