søndag den 21. juli 2013

Stram op - ala Mickey Oliver style ..

I fredags hoppede jeg med på Mickeys stram op hold. Det er jo langt fra første gang jeg er på hans time - faktisk mødtes vi på en stram op time :O) Jeg ved jo hvor sej han er til at undervise - og jeg elsker hans timer. Han er (og det her er sagt så nøgternt som jeg kan) bare typen der kan motivere mig uden at råbe og skrige - eller være irriterende  - han har højt humør, smil, fart på og ved præcis hvad han gør. Nå ja og så gør det jo ikke noget at vi har samme musik smag.

Han har sammensat en stram op time, hvor der er focus på BÅDE stram op - OG forbrænding og selvom han flere gange har vist mig at han rammer 800 kalorier på en sådan time, ja så er jeg typen der vil mærke det på egen krop. Så jeg tog pulsuret på - og strammede mig an til en stram op time (ellers ikke min yndlingstime - er langt mere til det mere rå - med mere vægt - ala Funktional)
Jeg må sige at jeg blev positivt overrasket. 55 minutter - 810 kalorier - og en træt gennemtrænet krop senere. Hvis nogen er i nærheden af Fitnessdk - frisko - så synes jeg bestemt i skal komme forbi og opleve det - og ikke mindst mærke det på egen krop :O)


Efter træning fik jeg lige smagt de nyindkøbte protein bar´er - og mums siger jeg bare!!!

I får også lige et billede af mine piger der spændt stod på den anden side af glasruden og kiggede på deres Mickey der underviser ..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar