torsdag den 25. juli 2013

Boot Camp - grænseoverskridende, hårdt og PISSE fedt!

I søndags stod den på Boot camp for mit vedkomne (Mette) - noget der havde været planlagt et stykke tid - arrangeret af en personlig træner i det Center hvor jeg træner. Søren T.H Fruerlund - I kan se hans hjemmeside lige HER!

Egentlig havde jeg ikke de store forventninger til dagen - andet end hård træning, en sjov dag - øm krop og gennemtræning.
Vi mødtes kl. 14.30 ved indgangen til dyrehaven i Århus. Egentlig skulle vi have været 6 personer, men 2 havde meldt afbud på selve dagen. Vi var dermed 4 deltagere og så selvfølgelig Søren. Ingen af os anede hvad han havde af planer med os - og det skulle vise sig at være en god ide - ikke at vide på forhånd hvor hårdt det blev! for det blev det!

Han startede med at udstyre os med 10 kgs veste - 8 kg i ryggen og 2 kg foran - en 10 kgs bold - og en 20 kgs. sandsæk - og så var der afgang. Egentlig skulle hverken sandsæk eller bold bruges til noget - det var ren råstyrke, og et spørgsmål om at samarbejde om at få det med rundt på den 8 km lange rute gennem skov og strand.

Vi gik i hvad der føltes som LANG tid - hver 10. minut var der 40 lounges (med vægt på naturligvis) - og efter 20 min var der stop ved første "station"  - en trappe så lang at man tror det er løgn. Vi nappede et par ture - eller 10 op og ned, og gik så videre. Sådan fortsatte de næste 3 timer. Vi gik - stoppede, lavede øvelser af forskellig art, gik videre - lavede lidt lounges, funktions træning, alt sammen med vægt. Når man tænkte at NU kan kroppen altså ikke mere - ja så havde man bare at fortsætte.

Vi havde maks pause i 3 min. af gangen - og kørte i et stræk i 3,5 time.

Det var SÅ hårdt - SÅ grænseoverskridende - og SÅ FEDT! (især bag efter)

I får lige en omgang billeder fra dagen ...

På grænsen til opkast ... 









Søren smiler ... ved enden!


Det seje team!


Hvis du skulle sidde og få lyst - og mod på at prøve en af Sørens bootcamp, kan du kigge forbi hans hjemmeside - lige HER! mener der er en den 25 August - og igen den 22 September :O)

Følelsen BAG efter er ubeskrivelig - så fedt at have gennemført! Min søde trænings veninde, for hvem jeg ikke var kommet igennem uden, og jeg hoppede i en tur i det dejlige kolde hav efter turen - og det var så fantastisk at sidde der på stranden i de sidste timers sol og reflektere over hvad vi lige havde gjort ...



Just do it! and we did.... 

3 kommentarer:

  1. Hvor ser det fedt ud.. Og hårdt! :D

    SvarSlet
  2. Fedt! Vidste ikke, at Søren havde bootcamps - skal da prøves :D

    SvarSlet
  3. Fedt fedt fedt.....jeg kan se at han har hold lige uden for min dør, det må jeg lige afprøve :)

    SvarSlet