søndag den 14. april 2013

Nyt Nike Pro sæt ... med gang i farverne.

Jeg (Mette) blev spontant forelsket da jeg ramte Nike store her i Århus i går - havde ellers lovet mig selv at jeg KUN skulle kigge ... hmm sådan kan det jo gå.

I har nok bemærket hvor meget jeg elsker farver ? - det kan nærmest ikke blive farverigt nok i mine øjne - så det tog mig heller ikke mange sekunder at forelske mig i Nike Pro´s nye meget farverige sæt :



Jeg prøvede det på - for jeg må indrømme at jeg før er gået uden om netop denne proserie, da man er nød til at være bare lidt trænet for at kunne bære det - med andre ord, det skjuler INTET! Jeg er stadig ikke helt i den form (figur) jeg gerne vil være - men da jeg fik det på, var det en lille sejer inden i - for jeg kunne godt se mig selv træne i det - og ret faktisk bære det offentligt.

Jeg kom til at købe det - så nu skal det bruges. Væk med kristiske øjne og selv-kritik ...

Hvis I også er blevet forelsket, kan det bla. købes HER og  HER ...

I dag var jeg så afsted til Grit i det nye tøj ... og det er super lækkert!!




Jeg er simpelthen lige nød til at vise jer disse X-ray Nike pro bukser - der bare er SÅ seje. Jeg synes det er super sjove - og mega rå. Desværre kan jeg ikke træne i lange stramme bukser - jeg får ganske enkelt klaustrofobi i mine bukser (ved ikke hvordan jeg ellers skal forklare det !? ha ha) - Men er de ikke fede?


1 kommentar: