tirsdag den 2. april 2013

Trænings tøj Vol. 2

Ja som I nok har luret kan jeg nemt "snakke" om tøj og sko i timevis - og kunne fylde ualmindelig mange indlæg med dette ... uden problemer!!
Jeg lover jer, at dette Vol. 2 indlæg bliver det sidste der er så billede og tekst tungt som forrige - og er kun for at afslutte sagaen om mit træningstøj ...

Det er igen IKKE et sponseret indlæg så alt hvad jeg skriver er baseret på egen erfaringer, meninger og smag :O)


Jeg vil i dette indlæg vise ovenstående billeder i 7 billeder - så I kan se hvad jeg træner i til dagligt, og måske få inspiration her fra ?!











Det var lidt om mit træning tøj. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at fortælle jer mere om NIKE ID - hvor man kan designe sine egne sko, men det må blive i et andet indlæg.

Lige nu er mine ønsker til næste trænings sæt dette - som helt sikkert bliver mit forårs trænings sæt ... 



1 kommentar:

  1. Hold hold hold du har mange sko. Man må sige du træner med stil :)

    SvarSlet