torsdag den 8. august 2013

De sejeste Nike sko EVER!!!

Det er ingen hemmelighed at jeg .. eller Vi, elsker NIKE! (og NEJ vi får ingen penge eller sponsorgaver for at sige dette igen og igen) - vi synes de laver fede styles og deign - og så laver de tøj og sko der holder både pasform og farver.

For et par uger siden spottede jeg en super lækker sko i Nike butikken her i Århus. Jeg prøvede den - og den passede min fod som askepot passer glas skoen - desværre vandt fornuften den dag og jeg lod den pænt stå... - og det fatter man jo ikke for se lige hvor fed den er:



Billederne er lånt lige HER
Kender i det der med at man bliver ved med at tænke på et stykke tøj eller sko - og bare igen og igen ærgre sig over at man ikke købte det!? Sådan gik jeg og havde det ... blev ved med at tænke på den sko!! Og selvom der står så rigeligt hjemme i trænings skabet, ja så kunne jeg bare mærke at jeg var nød til at eje ovenstående sko!

Da jeg kom tilbage til Nike butikken var den UDSOLGT!!! UDSOLGT!!! - mig hjem og støvsuge internettet, der hurtigt tegnede et billede af ... ja, UDSOLGT! overalt! Panikken bredte sig - og jeg greb telefonen og begyndte at telefonstorme samtlige sportsbutikker i byen `= UDSOLGT!!!

Okay nu er jeg jo en kvinde - og alle ved at vi kvinder får endnu mere lyst til det vi ikke lige sådan uden videre kan få! Så da jeg i sidste uge var i København i forbindelse med arbejde, måtte jeg da også droppe både strand og kærestetid, for at lede efter en Nikesko!! Typisk os kvinder!!

Endelig fandt jeg den ... i 6. eller 7. butik jeg var i - den sidste de havde tilbage! Lykke var gjort!! Jubiiiiiiiiiiiiiii - og se lige hvor fine de er ...



Og de virkede - både til kettle - og til Combat
Og ja - jeg tror kun det er kvinder der virkelig kan elske et par sko ... jeg er flyvnede i mine nye NIke - og JA jeg elsker dem :O)

1 kommentar:

  1. Åh ja, lige præcis de sko har jeg haft i min indkøbskurv MANGE gange, men har alligevel aldrig fået dem bestilt. De er simpelthen så fede...

    SvarSlet