fredag den 9. august 2013

Motivation ...

Der er mange der spørger til hvordan vi holder os motiveret til at tage til træning dag efter dag - hvordan vi får skubbet os selv op fra sofaen og til træning gang på gang. Svaret er for mig - Mette - meget enkelt.



1. Jeg får super meget energi af at træne - og selvom jeg er træt inden træning, ved jeg at trætheden forsvinder med træningen.

2. Jeg elsker den der træthedsfornemmelse i kroppen - følelsen af at være helt udmattet - og udkørt i hver en fiber i kroppen er bare My kind of drug!

3. Jeg elsker det sociale der er for mig ved at gå til træning.

4. Jeg holder mig i form.

5. Jeg sover meget bedre om natten

6. jeg får lyst til at spise og leve sundt - for mig hænger træning og sund mad sammen - og de dage hvor jeg ikke får trænet er som regel også de dage hvor jeg synder .. for det kan jo være lige meget så ;O)

MEN den største motivations faktor for mig er at jeg kan passe mit tøj - at min vægt er nedadgående, at jeg taber cm over alt på kroppen - at jeg i en alder af 33 - med 3 børn i bagagen, stadig kan være glad for min krop og min figur. Jeg er ikke 100% tilfreds - slet ikke - og man sætter sig jo hele tiden nye mål - og nye ønsker - MEN jeg er bestemt ikke utilfreds ... og det giver mig utrolig meget livskvalitet, og smil i min hver dag.
For mig er det fantastisk at kunne hoppe i tøj og selv føle de sidder som det skal - det er skønt at være i bikini uden at være flov over en mavedelle (eller 10!!) - for JA det er da fedt at føle sig FIT!




Hvad motivere jer?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar