onsdag den 28. august 2013

Mellemmåltider ..

 Mange spørger mig/ Os hvad jeg/ vi spiser til mellemmåltider - eller hvis snack lysten vælter ind over mig /os (gerne sidst på eftermiddagen) - og her er nogle eksempler.

MØRK chokolade og banan - den lidt usunde snack. 

Tørret frugt og nødder - begrænser dog dette meget, da det er ret usundt, hvis man tæller kalorier. 

Et æble!! Jeg ELSKER!! æbler ... virkelig. Det er så lækkert med et koldt, knasende Æble.

Mandler.

En figenstang - har en svaghed for disse - og de er lige tilpas søde, så jeg får dækket sukkertrangen. 

En af mine yndlings snack - grønsags stænger med dip! MUMS!

Knækbrød  - og hvis det skal være ekstra lækkert med dip eller ost på.
En god snack bar - gerne fra Nutramino.


Geniale - velsmagende RAW-Bite - mums!
Vi prøver så vidt muligt at holde os fra slik, kage, sodavand - eller andre direkte sukker kilder - der er jo en hel masse langt sundere alternativer, så dem holder vi os til. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar