mandag den 30. september 2013

Mickey Oliver – International Certified Personal Trainer.


Spændende – Udfordrende – Givende!
Ud over de usædvanligt mange yderligere følelser der som sommerfugle basker rundt i min mave, så er ovenstående de 3 mest dominerende fornemmelser. Spændende fordi det er niveau dybere fra min tidligere praksis som Certified NLP Coaching Practitioner, hvor jeg ligeledes arbejdede med folks Personlig Udvikling og Spændende fordi jeg ELSKER at finde det bedste frem i andre mennesker ud fra deres egne vilkår. Udfordrende fordi det er et nyt kapitel i mit liv, hvilket jeg ser som en udfordring og en berigelse og Udfordrende fordi alle er unikke og jeg ELSKER at finde frem til andre menneskers struktur for succes. Givende fordi jeg i alle aspekter af mit liv virkelig forsøger at give uden forvente noget igen (buddhistisk tankegang – når man giver godt ud får man godt igen ”Karma”), hvilket naturligvis også forholder sig sådan både i mit privatliv og i mit professionelle liv og Givende i en sådan grad, for jeg ELSKER at opleve andres personlige udvikling på aller tætteste hold.


Drømmen om mit eget fitnesscenter lever stadig i mig (Meget Disney ”Løvernes Konge” agtigt I know – men når det nu ér en af de 3 bedste film ever made…). Min mavefornemmelse siger mig, at det nok skal komme en dag – når tiden er den rette. Nogle gange må man bare heller ikke være bange for at tage en anden vej til målet end den planlagte – man ved jo aldrig hvem man møder eller hvad der viser sig.
Jeg glæder mig usandsynligt meget til at komme i gang. I dag (mandag d. 30-09-2013) har jeg officielt åbnet for tilgang og på 2 dage er der allerede 8 der har set mulighederne i et Personlig Træner forløb, så det bliver et par skønne, travle og fede dage. Jeg ønsker Jer alle sammen velkommen...

1 kommentar:

  1. Boede jeg i Århus, så havde du også nummer 9 :)
    Held og lykke med det.

    SvarSlet