onsdag den 25. september 2013

NIKE DUAL FUSION – til mænd…!

Først en indrømmelse; Der er VIRKELIG mange andre ting jeg bryder mig væsentligt mere om end løb…! Sådan – så er dét på plads.

Når det så er sagt må jeg jo også erkende, at både udstyr og omtanke også her har rigtig meget at sige. Sidste år ( !!! ) købte Mette og jeg hver et par løbesko, for NU skulle vejene og skovstierne i og omkring Århus i den grad løbes tynde – ligesom vores maver. Men ak oh ve – det blev for mit vedkommende til 3 ture, hvoraf jeg halvvejs på den sidste tur måtte aflevere dagens indtag af morgenmad…! Ikke den bedste start, men måske en meget naturlig udvikling på min løbekarriere, da jeg startede ALT for hårdt. Så blev det lidt koldere i vejret og helt naturligt søgte jeg indenfor i mine højtelskede holdsale og gik i træningshi.

I løbet af foråret spirer og udklækkes den ene halvmarathon- og marathonløber efter den anden. Jeg log mig inspirere og jeg forsøgte mig stille og roligt med en lille tur på løbebåndet med tanken; Jeg løber i et moderat tempo indtil jeg rammer 500 kcal. Det gik – og med et lille overskud i kroppen. Dernæst skruede jeg lidt på de forskellige parametre (tempo, længde, kcal) og sidst på sommeren nåede jeg min første løbe-milepæl; 10 km.

 
Derfor vil jeg meget gerne dele denne lille udstyrspakke, da jeg fandt at især skoene har meget at sige. Jeg købte for nyligt NIKE DUAL FUSION og jeg er super glad for dem. Jeg købte dem i sort, da jeg har en lille fetish for farverige accessoirers (og så kalder folk Mette & jeg det perfekte par – tjaa, hvorfor mon…). Her er hvad NIKE skriver om skoene;

Komfortabel neutral løbesko med perfekt pasform i lette åndbare materialer samt med stødabsorberende Phylon mellemsål. En god all-round sportssko, der er velegnet til mindre løbeture, men den kan også anvendes til andre typer sport, og så er den ikke mindst er en yderst populær fritidssko.
Her følger mine forslag til sammensætning af udendørs løbepakke med tanke på, at længe ærmer nok er et nødvendigt ”onde” når vejret bliver koldere. Tøjet og sko kan købes i SportMaster og Stadium.


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar