torsdag den 26. december 2013

Pimp my shoes ...

Alle der kender mig - og jer der har læst med her inde, ved at jeg er en farveglad pige - jeg elsker farver og er sjælendt "bare" helt sort..

Jeg bliver tit spurgt hvad det nu er for nogle sko jeg kommer til træning i - og især de gange det er skrigfarverne der er fundet frem er interessen stor. Jeg tror der er mange der gerne vil bruge mere farve end de egentlig gør - men synes det er lidt grænseoverskridende.

Jeg har sagt det før - men lige præcis til træning synes jeg sagtens man kan "tillade" sig at skeje ud og tage de stærke farver i brug :O) være lidt sjov. Jeg købte et par rimelig neutralt Nike løbesko for nogle mdr. siden da jeg begyndte løbetræning igen - og RIGTIG mange af jer har på instagram spurgt hvor mange løbesko jeg har, da de altid matcher den top jeg har på - og dertil kan jeg kun svare - 1 par! 1 par løbesko har jeg i brug lige pt. - MEN jeg er RIGTIG mange snørrebånd, som dem skrifter jeg flittigt imellem.

Et par sko - mange look:







Så hvis du ønsker forskellige look - kan du nemt pimpe dine sko med farvet snørebånd. Jeg køber alle mine snørebånd på ebay, hvor de koster mellem 4-10 kr. inkl. forsendelse ...

1 kommentar: