mandag den 30. december 2013

Status den 30.12.13

Lavede denne status på facebook  i dag - 30.12.13

En lille status her den 30.12.13 - synes det står lidt stille lige nu - men jeg bliver stærkere og det er skønt at føle. Jeg vil prøve at lave en billede status den sidste dag i hver mdr. frem til september - på den måde håber jeg selv at kunne se mine fremskidt, for når man kigger på sig selv hver eneste dag, kan det godt være svært at se at der er fremgang. Jeg vejer p.t. omkring 59-60 kg og måler 168 cm. 

Jeg spiser efter en diæt der ser nogenlunde således ud:
Morgen - havregryn med 1 scoop protein (chokolade :))
Snack - nødder 
Frokost: kød, grønt og enten rygbrød eller grov pasta
eftermiddag : frugt + protein efter træning
aften: kød, grønt og grov pasta + evt. 1/2 avokado
snack: protein shake eller skyr med protein.

jeg tager - Magnesium, D vitamin, fiskeolie, multiviamin, creatin og preworkout (hvis behov) samt extend og amiosyre. 

P.t. er jeg super motiveret for træning - men er SÅ glad for at der er 8 mdr. endnu ... :O)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar