onsdag den 1. maj 2013

30 Days Squat Challenge

Okay - i et svagt øjeblik, fik en fitness ven overtalt mig (Mette) til at deltage i en 30 days Squat Challenge ...


Den går ganske enkelt ud på at lave 3295 squat i løbet af Maj mdr. - hvor mange om dagen og hvilke dage kan jeg se i skemaet ovenfor. Puha det bliver hårdt - men også FEDT! jeg vil helt sikkert billede dokumentere dag 1 - og igen dag 30. (naturligvis i håb om klar forbedring ..:O))

Skal du være med?  Vi er næsten 500 LIGE HER der har taget udfordringen op !!  VI starter I DAG!! (1 Maj 2013)

Mickey synes de der squat blev liiiiiige i overkanten, men er naturligvis med på en Challange - så både for egen skyld - og som support til mig, får han stærkere arme og mavemuskler i takt med at jeg får strammere R...





5 kommentarer:

  1. Er det 50 squat efter hinanden, eller er det med mellemrum? :)

    SvarSlet
  2. Uhh, tror faktisk jeg vil være med! :D
    Tager normalt 200 squats om ugen - 100 stk. 200 gange om ugen, men dette ser da meget sjovt ud, og man kan jo gøre det, selvom man ikke er i fitnesscentret :D

    SvarSlet
  3. Hos os gør vi lige som jer, kæresten tager armene og jeg tager benene :)

    SvarSlet
  4. Hvordan gik det så???

    SvarSlet
  5. Så er det overstået -. og vi har skrevet et indlæg med konklusion - se seneste indlæg fra Mickey ... Jeg, Mette skriver min i løbet af de næste par dage :O)

    SvarSlet