onsdag den 29. maj 2013

Er det mig, eller smager mit sved af salt…?


Ved min daglige gennemgang af diverse on-line nyheds medier (der naturligvis også tæller sundhedsites og sports sites) faldt jeg over dette indslag;


Jeg ELSKER når vi udvikler os og bliver endnu dygtigere og endnu mere opmærksomme på, hvad vores krop kan klare og hvad den har brug for. Derfor vil jeg blot knytte en kort supplerende trænings relateret kommentar til afsnittet om saltindtag.




Som I kan læse af myte # 5, så er det vigtigt at indtage lidt ekstra salt og / eller saltindholdige fødevarer. Så giv den endelig stadig gas til træning og lad bare sveden hagle ned af dig – og hav så lige in mente, at sukker balancen, saltbalancen og væskebalancen efter træning er en væsentlig del af en effektiv restitution.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar