torsdag den 16. maj 2013

Nem hurtigt energi bar - :O)

Her er en genial opskrift på en nem og hurtig hjemmelavet energi bar - den er sund, mættende og giver hurtigt energi. Genial til den lille sult om eftermiddagen - til aften kaffen - eller lige inden træning ..

Ungerne elsker figenstænger - og især Caya eeeeeeeelsker de her ...





Mængden - og hvor meget man putter i af den enkelte ingrediens kan man jo selv afveje - jeg er lige vild med både rosiner, dadler og mandler - så det er en 1/3 af hver :O)

HVIS man vil optimere på dem kan man jo prøve at putte kokos i - eller overtrække dem med mørk chokolade eller prøve med honning ... evt. tørret bær eller med andre nødder ... mulighederne er mange :O)

2 kommentarer:

  1. Jeg har et spørgsmål jeg håber du kan hjælpe mig med. Ved du muligvis om Nike Pro er true to size? Jeg er lidt i tvivl om jeg skal bestille dem i XS eller S. Håber du kan hjælpe mig :)

    SvarSlet
  2. Hej Sia,

    Jeg vil sige at det er tenderende til at være store i str. - jeg er selv en lille medium - men har disse i small og de er FINT store til mig. Så hvis du er på grænsen mellem s og xs ville jeg vælge xs hvis jeg var dig.
    Ha en skøn dag

    Kh
    Mette

    SvarSlet