torsdag den 2. maj 2013

Hjemmelavet T-shirt toppe

Jeg så for noget tid siden en amerikansk fitness piges side, at hun trænede i nogle super fede toppe - og altid i forskellige farver og med forskellig ryg. Jeg skrev til hende hvor pokker hun køber dem henne! hun skrev tilbage til mig at hun ganske enkelt klippede i gamle T-shirts.

Dette satte gang i min lyst til at være kreativ, og nu er jeg så gået hen og blevet afhængig af at lave mine egne.

Jeg vil rigtig gerne dele ideen med jer - og det fede er at der er plads til ideer - mulighederne er uendelige og i virkeligheden kan man eksperimentere og lege som man selv vil ...






Sådan her ser det så ud "In action"


 Man kan klippe langt ned i taljen hvis man ønsker den meget åben - og modsat kan man klippe højt hvis man ikke er til så åben. I princippet kan man bruge alle t-shirts - dog vil jeg sige at resultatet bliver bedst med dem der er lidt brede i det (en smule oversized). Jeg kan heller ikke lide at træne med noget der sidder alt for tæt til i halsen, men her kan man bare klippe et V - eller klippe selve hals syningen af.


Ryggen er det sjoveste at lege med - og der er uendelig mange muligheder - se bare her:

Så frem med de gamle (eller kærestens gamle) t-shirt du alligevel ville smide ud - eller der bare ligger og ligger ...
Rigtig God fornøjelse 

2 kommentarer:

  1. Ej, det er altså knaldsmart! :D

    SvarSlet
  2. Du er altså kreativ! :D SMART! Men hvordan er den nederste i venstre hjørne lavet, med sno/fletning?

    SvarSlet