mandag den 27. maj 2013

Grønsags spagetti - LCHF style

Jeg laver lige et lille forbudt indlæg her ... forbudt fordi jeg jo, som nogen af jer måske ved, er salgschef på dealsitet www.dagensbedste.dk - og det jeg gør nu, er nok lidt dumt taget dette i betragtning. MEN man skal dele et godt tilbud når man ser et ...

I dag må jeg bare konstatere at vores konkurrent har et tilbud på (ja man bliver lidt skadet af at skulle starte hver eneste dag med at tjekke tilbud hos alle de mange "medspillere" der er på nettet i form af dealsites) som jeg bare var NØD til at købe ...

Det er dette tilbud!







Til alle jer der ude der er lige så glade for LCHF som jeg er - så er den her jo nærmest et must have!!-og så smart. Her hjemme er vi virkelig blevet glade for grønsagspasta og der er da ingen tvivl om at denne lille smarte hjælper kommer til at betyde endnu mere "Pasta" i fremtiden ...

HVIS man nu er lige så TOSSET med pink som jeg er - kan man (dog til fuld pris) købe den i PINK lige HER! (og støtte brysterne på en og samme tid)



GOD fornøjelse ... 

2 kommentarer:

  1. Man kan finde den på Ebay til 35, er glad for min - men synes sgu ikke den er 90kr værd :)

    SvarSlet
  2. Hej Julie, Jeg endte faktisk med at bestille den på ebay da dealhunters betalings system ikke virkede - og betalte 33 kr. nu venter jeg spændt på at den kommer - selvom jeg har hørt noget blandet om den efter indlægget :O)

    Tak fordi du læser med ...

    Mette

    SvarSlet