fredag den 28. juni 2013

Arbejder på min mave ...

Den 3 juli skal jeg på fotoshoot med nogle RIGTIG dygtige fotografer og stylist - et fitness shoot, udendørs. Ikke et shoot ala se alle mine store muskler (for dem ejer jeg ikke) men mere - man kan godt være trænet selvom man har født tre børn ... shoot!

For tiden er jeg derfor helt fokuseret på at blive strammet op de steder jeg ved jeg selv bliver MØG træt af at se på hvis de ser "flæsket" (mangler ord) ud på billederne ...
Maven får tur ved HVER træning - det samme gør R... (numsen) og overarmene. Endvidere er jeg på lidt skrappere kur end ellers - for jeg vil så gerne at der kommer nogle fede billeder ud af det ...

Min mave ser sådan her ud nu ...



Jeg har et strækmærke - efter mine tre graviditeter - lige over navlen. Jeg er som sådan ikke ked af det - for jeg ved jo godt at jeg er heldig at jeg efter tre gange voldsom udspilet mave, ikke har fået flere. . . MEN jeg er også perfektionist - og der er ingen tvivl om at de skal fjernes i photoshop på de billeder jeg skal have taget den 3 juli ... 

Jeg husker dog mig selv på at det lille mærke over min navle er et minde om den dejlige tid hvor mine tre stjerner på skift delte blod og næsten hjerteslag med mig <3 og så gør det ikke så meget ...


Jeg viser naturligvis billederne fra shootet frem her på bloggen når jeg får dem :O)

5 kommentarer:

  1. Flot, den mave kan du godt være stolt af :-)
    Kunne I ikke skrive hvad i spiser i løbet af en dag, bare til inspiration.

    SvarSlet
  2. Tak <3 for de søde ord. Vi er ved at lave en madoversigt - som vi blogger snarest :O) Vores uger er dog meget forskellige - der er uger med børn - og der er uger uden. Vi poster ligeledes forskellen på de 2 uger ...

    Tak fordi du læser med <3

    Kh
    Mette -og Mickey

    SvarSlet
  3. Det er synd du vil photoshoppes. Du har en flot mave selvom du har været gravid 3 gange. Det giver netop et realistisk billede af hvordan en flot trænet mave kan se ud selvom man har været gravid.

    SvarSlet
  4. Hej Mette :-) Hvilke maveøvelser kører du - for din superflotte mave? :-)

    SvarSlet
  5. Tak - alle sammen fordi i følger med - og tak for jeres søde ord.

    Jeg kører p.t. lidt blandet maveøvelser - bla dem i kan se under mit trænings program lige her: http://fitnesspmm.blogspot.dk/p/trningsprogram.html

    Ha en dejlig dag ...

    mvh

    Mette - og Mickey

    SvarSlet